Tuesday, April 5, 2011

بآلي كتير جدا ماكتبتش هنا حاجة

ويمكن ماكانش في بالي إني أكتب هنا تاني خلاص

بس اللي عشته الأيام اللي فاتت وبعيشه حاليا حسه إني لازم أسجله

مش عارفة ليه

يمكن عشان لما أبأى أحسن أشوف الكلام ده وأفتكر الفترة الصعبة دي وأحمد ربنا

ويمكن عشان لما أرجع في قرار خدته دلوقتي ألاقي حاجة تفكرني بيه

.

الأيام اللي فاتت أنا تعبت أوي

تِعبت وتَعبت عمرو معايا جدا

وهو استحمل مني اللي مش ممكن حد غيره كان يستحمله

استحمل ومستعد يستحمل تاني

بس أنا قررت إني أبأى أحسن عشانه

عشان هو يستاهل حياة أحسن من اللي أنا كنت معيشاه فيها الفترة اللي فاتت

وعشان أنا كمان أستاهل أبأى مرتاحة ومبسوطة

وعشان أنا مش عايزاه في يوم من الأيام يحس إن راحته مابأتش معايا

أنا عايزة أفضل دايما راحته زي ما هو كل حاجة جميلة بالنسبة لي

ومش عايزة حاجة تفرق بيننا أبدا

.

هبدأ حياة جديدة بأسلوب جديد وبطريقة تفكير جديدة

وبإذن الله هقدر أبأى أحسن

.